Dag 1: Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sylvia Koridon - WaarBenJij.nu Dag 1: Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sylvia Koridon - WaarBenJij.nu

Dag 1: Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

03 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Daar zit ik dan. Helemaal alleen op Schiphol, een been door elke tas gekruist een tosti te eten. omdat ik weet dat ik gewoonweg even niet meer weg krijg. Zo spannend en best wel een beetje moeilijk. Voor het eerst van mijn leven ga ik alleen op reis.

over minder dan een uur tijd zal ik boarden en het vliegtuig instappen. Het grote avontuur is begonnen. En zoals op mijn t-shirt te lezen is wat ik aan heb vandaag: my dreams come true

En dat doen ze zeker. Want mijn grote droom gaat in vervulling! Over ongeveer 11 uur zet ik voet op de bodem van Keniaanse bodem en gaat mijn avontuur beginnen.

Tot mijn volgende verslag vanuit Kenia! Ik ga jullie missen lieve familie en vrienden!


  • 03 Januari 2014 - 20:17

    Yvonne Van Rhenen:

    Je zit nu waarschijnlijk nog op Schiphol goede reis

  • 03 Januari 2014 - 21:32

    Lies:

    Vanaf het werk je voor de laatste keer , voorlopig , nog even gesproken samen met Nataly en Laura.
    Nataly moest bijna huilen :-)
    Goede reis! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4400

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Vrijwiliigerswerk in Kenia

Landen bezocht: